Tuesday, November 01, 2011

jiwa kacau

minggu nie sangat2 STRESS!!!!
dengan nak hantar case write up..ngan tutorial ngan doc2 yg 'malignant'...


seriously, i miss my mum and dad so much!!!!!!!! rindu sangat2!!!!
"ma, abah, kakak dah homesick!!! tak pernah kakak rasa macam nie...huhuhu..."


clinical years banyak ajar aku erti kehidupan dan erti persahabatan yang sebenar...
betul lah senior2 pernah kata, org yang disangka baik dulu jangan disangka akan terus baik...orang yang jahat dulu jangan terus disangka jahat....EVERYONE HAD CHANGED!!!!!!


aku??? ntah lah..susah nak assess diri sendiri...hanya kawan rapat je yg tau...harap2nye aku kekal sama dengan liyana yang org pernah kenal dulu...kalau berubah pown, biarlah ia ke arah kebaikan.. :D


apa yang aku tau, aku rasa hubungan aku dengan DIA dah lain...aku rasa makin jauh...aku makin tak kenal sape aku sebenarnye...sekarang, aku dalam proses nak baiki balik hubungan yang dah semakin jauh...aku tak nak sampai satu hari nanti, DIA akan terus membiarkan aku leka dalam dunia aku sendiri...

YA ALLAH, KAU BERIKANLAH KEKUATAN DALAM DIRIKU...JANGANLAH KAU BIARKAN AKU TERUS TERPESONG DARI JALAN KEBENARANMU...YA ALLAH, KAU BERIKANLAH AKU KESABARAN YANG TINGGI UNTUK AKU MENGHADAPI HALANGAN2 YANG BERADA DI HADAPANKU...YA ALLAH, KAU TENANGKANLAH HATI AKU DI KALA HATI AKU KUSUT...KAU BERIKANLAH YANG TERBAIK UNTUKKU DAN SAHABAT2KU...KAMI BAKAL MENGHADAPI PEPERIKSAAN TIDAK LAMA LAGI, KAU BERIKANLAH KAMI DAYA INGATAN DAN DAYA KEFAHAMAN YANG TINGGI UNTUK KAMI TERUS BELAJAR DEMI PESAKIT BUKAN SEMATA2 EXAM..AMEEN...

No comments: