Tuesday, June 28, 2011

pindah

wargh...dah lama tak letak entry baru..huhu..maklumla busy..lepas nie lagi la susah nak online sebab TM kata kawasan umah aku banyak kecurian kabel, so xleh pasang streamyx..kena beli broadband la nampak gayanya..tp semua org tau BB nie susah..ada limit..huhuhu

urm..aku xde mood la nak citer sal pindah randah nie sebab aku tak berapa suka..huhu...mak aku kata kat kawna dia, "tak best langsung"..ayah aku kata "nyesal pulak pindah, duk kat perlis sampai pencen bagus" haha...maklumla, parents aku dok kat perlis lama kot, 23 tahun..bila kena pindah, nie la jadinya..tapi nasib baik abah dah nak pencen tahun depan...

bila sampai je kat sana tgk rumah..huhu...cdey kot..dengan barang yang sangat banyak, tapi rumah agak kecil..tp apa2 pown, syukur alhamdulillah still ada tempat berteduh...dok kat sana pown xleh kuar pi mana2 sebb aku duk bukan dekat bandar pasir mas..aku tak sabar nak tunggu ayah aku pencen sebb boleh balik besut, dok umah sendiri..yahooo!!!!! [OPS, LUPA PULAK, RUMAH BARU OTW NAK BUAT YE] kalau nak baca lebih lanjut pasal aku pndah, click here

ok...that's all..wassalam...jumpa lagi next entry...

2 comments:

Fizul Yusoff @ volvox said...

pasir mas??kat mana tu....ermm..bertambh la member 13th legacy duk p.mas...

Unknown said...

sewa rumah dekat perumahan maka utama :)